Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Γ. Κοινούσης: "Τραγουδούσα και μου έδιναν κοκαΐνη και χασίσι"


Τα ναρκωτικά που του πρόσφεραν και αρνήθηκε, οι γυναίκες που τον κηνυγούσαν, τα χρήματα που σκόρπισε και το θαύμα που τον επανέφερε στα μουσικά δρώμενα αποκαλύπτει ο τραγουδιστής!

 

Ο Γιώργος Κοινούσης ήταν το κοινωνικό φαινόμενο της εποχής του αφού σε κάθε του εμφάνιση ο κόσμος παραληρούσε. Τα τραγούδια τουν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή και μονοπωλούσαν τα ραδιόφωνα, αλλά κάποια στιγμή εξαφανίστηκε εντελώς ξαφνικά από το προσκήνιο.

"Είχα φτάσει στα όρια μου", δηλώνει ο τραγουδιστής σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ. "Ήμουν άνθρωπος ασυμβίβαστος. Ήρθα, τα είπα κι έφυγα. Η πρώτη μου κίνηση ήταν αυτό εδώ το σπίτι, στη Σαρωνίδα. Μάλιστα κατά την διάρκεια των εργασιών, βρέθηκα μέσα σε μια σπηλιά με βότσαλα. Ήταν απίστευτο. Τότε δεν με πίστεψε κανείς", συνεχίζει ο Γιώργος Κοινούσης.

Όσον αφορά την διακοπή της μουσικής του πορείας ο ίδιος εξηγεί: "Τι να κάνω τα σουξέ μπροστά στις αξίες που γνώρισα; Γνώρισα το Θεό. Έκανα νηστεία και προσευχή. Η διακοπή με έκανε σήμερα να είμαι καλύτερος." Ωστόσο προτιμά να μην μιλάει για τα κυκλώματα του χώρου γιατί θεωρεί πως αν έλεγε όσα ήξερε θα τον σκότωναν.

Παρόλα αυτά μιλάει ανοιχτά για το θέμα των νακρκωτικών που το έζησε από πρώτο χέρι. "Όλοι πίνανε, όλοι ρουφάγανε, και τα λοιπά. Εγώ έφυγα από το χώρο χωρία καν να προλάβω να μεθύσω.  Όποιος με ακολούθησε σώθηκε. Όταν μου έδιναν κοκαΐνη, το πετούσα αμέσως στην τουαλέτα", δηλώνει χαρακτηριστικά. Και συνεχίζει: "Τραγουδούσα και μου έδιναν κοκαΐνη και χασίσι, ως ένδειξη συμπάθειας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου