Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Top model υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές

Ο Αντώνης Μπέης βάζει υποψηφιότητα στην Ηλεία

Στα δεκαπέντε του έκανε πασαρέλα δίπλα στη Ναόμι και την Ζιζέλ, στα είκοσι αγόρασε το πρώτο του σπίτι στη Νέα Υόρκη, στα 32 του τα άφησε όλα πίσω και ήρθε στην Ηλεία και να γίνει αγρότης. Ο Αντώνης Μπέης, το κορυφαίο μοντέλο της Ελλάδας, με εξώφυλλα στο Vogue και φωτογραφήσεις με τον Στίβεν Μαϊζέλ αποφάσισε να γνωρίσει την ελληνική ύπαιθρο εκ των έσω, εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Ηλεία, ξυπνά κάθε πρωί στις 6 για να φροντίσει τα ζώα του και βάζει υποψηφιότητα για Δημοτικός Σύμβουλος στους δήμους Κυλλήνης, Λεχαινών, Ανδραβίδας και Βουπρασίας με τον Γιώργο Παναγιωτόπουλο και με πρώτο σκοπό να φτιάξει το νερό στο χωριό του.

Στη συνέχεια, διαβάζουμε στο newsbomb, σκέφτεται να ασχοληθεί και με τον τουρισμό.

«Από τη στιγμή που αποφασίσαμε να έρθουμε μόνιμα στην Ελλάδα, ήθελα να μπω για τα καλά μέσα στην ελληνική ζωή και στο ελληνικό σύστημα. Οι γονείς μου επέστρεψαν μόνιμα το 2001 και εγώ αποφάσισα να κάνω το βήμα, πριν τρία χρόνια. Ο πατέρας μου είναι κατασκευαστής, εγώ σκεφτόμουν να ανοίξω ένα καφέ μπαρ αλλά λόγω κρίσης το έχω παγώσει.

Προς το παρόν έχουμε μια επιχείρηση με ζώα. Ο πατέρας μου ήταν ήδη δημοτικός σύμβουλος, αλλά αυτή τη φορά δεν θα βάλει υποψηφιότητα. Ελπίζω να τον διαδεχθώ. Την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα δεν την γνώριζα, μέχρι πρόσφατα.

Εφόσον έχω αποφασίσει να ζήσω μόνιμα στην Ελλάδα, θέλω να κάνω ότι μπορώ για να διορθώσω τα προβλήματα που εντοπίζω. Δεν θέλω να είμαι απέξω και να ακούω ότι ο ένας έκλεψε κι άλλος έκανε διάφορα. Θέλω να ασχοληθώ εκ των έσω και να αλλάξω ό,τι μπορώ.

Έχω συζητήσει με τον Γιώργο Παναγιωτόπουλο που είναι υποψήφιος δήμαρχος και με ενδιαφέρει το θέμα του τουρισμού. Σε αυτόν τον τομέα νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω.

Στην Αμερική είναι all about service. Και ξέρεις είναι πολύ σημαντικό να πας σε ένα μαγαζί να πιεις καφέ και να μη σου πετάνε τον κατάλογο στα μούτρα. Η περιοχή έχει πολλές ομορφιές και μπορεί να αναπτυχθεί. Θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα resort με golf , υπάρχουν τόσες παραλίες όπως το Κάστρο και η Μανωλάδα. Η ανάπτυξή τους θα φέρει έσοδα για τα γύρω χωριά. Αλλά για να ανοίξεις μια επιχείρηση πρέπει να δώσεις μίζα από δω, μίζα από εκεί. Φίλους στην Ελλάδα έχω, αλλά μεγαλώνοντας είναι δύσκολο να αποκτήσεις νέους φίλους. Τώρα με τις εκλογές πηγαίνουμε από χωριό σε χωριό, μοιράζουμε κάρτες, προσπαθώ να έρθω σε επαφή με τη νεολαία.

Πηγαίνω και στα άλλα χωριά και συζητάω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Στο δικό μου χωριό, μέσα στην Βουπράσια όταν ποτίζουμε το καλοκαίρι, κόβεται το νερό για ώρες, κάποιες φορές και για μέρες. Αυτό δεν πρέπει να διορθωθεί; Τα τρία χωρία ονόματι Ξενιές και Καλυβάκια, τα οποία βρίσκονται πολύ κοντά στην Παλαιοχώρα, όπου κατοικώ, μοιράζονται το νερό από ένα υδραγωγείο, έχοντας ως αποτέλεσμα πολλές φορές το καλοκαίρι τα χωριά αυτά να μένουν χωρίς καθόλου νερό, για ώρες ακόμη και μέρες. Δεν θα έπρεπε να έχουμε ένα ακόμη υδραγωγείο για να λυθεί αυτό το σοβαρό πρόβλημα; Το 2010 να μην έχεις νερό, δεν επιτρέπεται. Η Βουπράσια είναι 40 λεπτά από τη Βάρδα, είμαστε επάνω στη λίμνη του Πηνειού και δεν έχουμε νερό να πλύνουμε τα χέρια μας. Στο χωριό μου είμαστε πέντε κάτοικοι, στα διπλανά χωριά καμιά δεκαπενταριά στο καθένα και τα Σαββατοκύριακα γίνονται 30.

Είμαστε τρία αδέλφια. Ο αδελφός μου είναι εντελώς αμερικανάκι. Η αδελφή μου είναι παντρεμένη έχει και παιδί, εγώ ζούσα στην Ευρώπη και ήταν πιο εύκολο να επιστρέψω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου