Όπως ήταν αναμενόμενο, όσο πλησιάζουν οι μέρες για την επίσημη αποκάλυψη του νέου, όσο και πολύ-αναμενόμενου concept car στο οποίο θα βασίζεται το επερχόμενο Astra GTC, οι πληροφορίες που αφορούν τις τεχνικές και όχι μόνο περγαμηνές του ολοένα και θα πολλαπλασιάζονται! Σήμερα λοιπόν η γερμανική εταιρεία επιβεβαιώνει τις πληροφορίες που ήθελαν το κινητήριο σύνολο που θα φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό του εντυπωσιακού αυτού «χάτς» να φλερτάρει σε ισχύ τους 300(!) ίππους.
Πιο συγκεκριμένα, το GTC Paris, όπως πλέον αποκαλεί το μοντέλο η ίδια η εταιρεία στο πρόσφατο ανακοινωθέν της, θα κινείται από έναν 2λιτρο κινητήρα τούρμπο, με σύστημα πλήρωσης twin scroll και άμεσο ψεκασμό του καυσίμου, ο οποίος θα αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 290 ίππους. Θα συνδυάζεται δε, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και –κυρίως- με μπλοκέ διαφορικό στους εμπρός κινητήριους τροχούς του, ούτως ώστε η διόλου ευκαταφρόνητη αυτή ισχύς να περνά ομαλά στο δρόμο. Μάλιστα, οι ιθύνοντες της εταιρείας επιβεβαιώνουν πως ο 2λιτρος DI κινητήρας του μοντέλου θα διαθέτει, εκτός από διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, το διαδεδομένο πλέον… καλούδι που φέρει την ονομασία Start&Stop και συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης κατά την κίνηση μέσα στην πόλη.
Από εκεί και πέρα, η γερμανική εταιρεία δεν έδωσε στη δημοσιότητα περαιτέρω στοιχεία, πέρα από μια πλειάδα νέων φωτογραφιών που αναδεικνύουν το –αν μη τι άλλο- έντονο σχεδιαστικό προφίλ του μοντέλου, τόσο εντός όσο και εκτός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου